
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient, który jest Konsumentem może bez podania przyczyn odstąpić od zawartej Umowy, składając stosowne oświadczenie w postaci prawidłowo wypełnionego FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY, w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Zwrotowi nie podlegają jednak świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
nie można odstąpić, na podstawie Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta
(Dz. U. z 2014 nr 827). Aby 14-dniowy termin został zachowany, wystarczy odesłać zakupiony towar z dowodem zakupu oraz prawidłowo wypełnionym FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY przed upływem niniejszego terminu na adres:
SALON SUKIEN FOREVER
Galeria Młociny
Ul. Zgrupowania AK "Kampinos" 15,
01-943 Warszawa
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (plik. do pobrania)
- Konsument odstępując od umowy sprzedaży powinien odesłać go w stanie niezmienionym. Konsument może przymierzyć towar tak, jakby robił to w sklepie. W związku z tym odesłany towar nie może nosić śladów użytkowania (np.: zaciągnięć, uszkodzeń mechanicznych, śladu pudru lub innych zabrudzeń, zapachu perfum, potu, proszku prania, papierosów itp.), powinien posiadać oryginalnie przymocowany komplet metek.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi który zakupił towar przez internet
ale odbierając osobiście przymierzył go w sklepie. - Konsument obowiązany jest zwrócić Sprzedawcy towary objęte Umową, których dotyczy oświadczenie od odstąpieniu, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odebrał towar. Żeby zachować termin wystarczające jest odesłanie towaru przed jego upływem.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od Konsumenta płatności pomniejszając je o koszty wysyłki niezwłocznie ale w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu i sprawdzenia towaru przez sprzedawcę.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Konsument nie poniesie jakichkolwiek opłat związanych z niniejszym zwrotem płatności.
WYMIANA TOWARU
- Konsument ma możliwość wymiany zakupionego towaru, w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki od kuriera, pod warunkiem, że Sprzedawca dysponuje towarem, na który miałaby nastąpić wymiana. W celu wymiany towaru należy skontaktować się ze sprzedawcą drogę e-mailową podając numer zamówienia oraz informacje dotyczące wymiany tj. rozmiar, na który ma nastąpić wymiana lub kolor. Wymiana może dotyczyć jedynie tego samego modelu towaru. Po otrzymaniu odpowiedzi ze sklepu o tym, że towar, na który ma nastąpić wymiana jest dostępny i został zarezerwowany należy poprawnie wypełnić FORMULARZ WYMIANY TOWARU i z dokumentem zakupu oraz towarem odesłać go na adres:
SALON SUKIEN FOREVER
Galeria Młociny
Ul. Zgrupowania AK "Kampinos" 15,
01-943 Warszawa
FORMULARZ WYMIANY TOWARU (plik. do pobrania)
- W przypadku wymiany Konsument ma obowiązek odesłać towar na swój koszt oraz opłacić koszty przesyłki wymienionego towaru. Wymieniony towar zostanie wysłany do Konsumenta przesyłką za pobraniem
- Towar podlegający wymianie musi posiadać oryginalnie przymocowany komplet metek i nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania (między innymi: zabrudzeń po kosmetykach, makijażu, plam, uszkodzeń mechanicznych).
REKLAMACJA
- Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi towar, który pozbawiony jest wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Jeżeli Towar ma wadę, Klient:
- może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar na wolny od wad albo wadę usunie.
- może żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca zobowiązany jest do wymiany towaru wadliwego na wolny od wad lub do usunięcia wady
w rozsądnym czasie bez stwarzania nadmiernych niedogodności dla Klienta. - Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, w przypadku gdy doprowadzenie do zgodności z Umową towaru wadliwego w sposób, który wybrał Klient jest niemożliwe lub gdy
w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową, doprowadzenie do zgodności z Umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. - Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać w postaci prawidłowo wypełnionego FORMULARZA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI (zawierającym wskazanie osoby składającej reklamację, żądanie załatwienia reklamacji oraz wskazanie wady towaru) z załączonym dokumentem zakupu i reklamowanym towarem na adres:
SALON SUKIEN FOREVER
Galeria Młociny
Ul. Zgrupowania AK "Kampinos" 15,
01-943 Warszawa
FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI (plik. do pobrania)
- Jeżeli podane przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem złożonej reklamacji, Sprzedawca zwraca się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie, koniecznym do rozpatrzenia reklamacji.
- Sprzedawca obowiązany jest USTOSUNKOWAĆ się do żądania reklamacyjnego w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia jego złożenia przez Klienta. Jeżeli w tym terminie Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał je za uzasadnione.
- O rozpatrzeniu reklamacji i sposobie jej załatwienia Sprzedawca powiadomi Klienta drogą mailową, SMS lub korespondencyjnie na adres podany przez Klienta w reklamacji.
- Jeżeli sposób załatwienia reklamacji wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
- Klient wykonujący uprawnienie z tytułu rękojmi, zobowiązany jest do dostarczenia wadliwego towar na adres Sprzedawcy. Koszty dostarczenia wadliwego towaru przez Klienta, który jest Konsumentem, ponosi Sprzedawca.
- Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamację na usługi Klient może złożyć również pocztą elektroniczną na adres Sklepu internetowego: sklep@foreversuknie.pl
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją
o niezasadności reklamacji. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji odesłanie towaru nastąpi na koszt Klienta.